HTML

senki nem ért semmit

senki nem ért semmit (a nőm például engem)

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • BíBoy: Ajánlom mindenkinek a "Google Conspiracy" c. rövidfilm megtekintését. Én a film után már le se töl... (2008.09.23. 15:46) Chrome
  • czyi: folyamatosan rákeresgélek a blog.hu -n a chrome kifejezésre.... egyre vadabb dolgokat írnak a blog... (2008.09.04. 12:59) Chrome-cikk statisztikák
  • : Szerintem fasza a Chrome, de ha nem lenne, akkor még mindig Operáznék. A róka lassú/buta de a legf... (2008.09.04. 12:41) Chrome
  • StupidEarthMonkeY: tenyleg abszolut frenetikus a hype ami kialakult(nem feltetlenul pozitiv ertelemben frenetikus). ... (2008.09.04. 12:24) Chrome-cikk statisztikák
  • czyi: nos, K, pont azért írtam a blogom kezdő bejegyzésének ezt, mert igen foglalkoztatott, meg meg mert... (2008.09.04. 09:41) Chrome
  • Utolsó 20

Linkblog

Archívum

Chrome-cikk statisztikák

2008.09.04. 12:02 czyi

Éreztem én, hogy nem hülyeség blogot írni. Főképp olyankor nem, ha valami mindenkit lázban tartó, szuper aktuális dologról írok. Minden blogíró álma valósuljon így meg: első napon 815 látogató/ olvasó/kattintó! :)

De elég érdekes statisztikai adat a következő is:

Mint látható - legalább is az én blogom és cikkem esetében - a Chrome máris lenyomta az IE-t, de csak fele annyian választották, mint a FF-t! :)

Kíváncsi vagyok, a Chrome-ot használó júzerek milyen benyomásokkal eveztek más netvizekre, miután elolvasták kritikámat?...

Bár annak is nagyon örültem, hogy öten kommenteltek a cikkhez... Tényleg nem egy rossz blogindulás!

Azt meg még megfontolom, hogy legközelebb "mit ne értsek", azaz miről szóljon a következő bejegyzésem; kajákról, digitális fényképezőgépekről, sci-fi könyvekről, valami nagy mozis bukásról vagy sikerről, közéleti panaszokról, stb.?

Valószínűleg idővel mindenről lesz valami, hiszen pont erről fog szólni ez a blog: senki nem ért semmit.

2 komment

Címkék: statisztika tervek chrome

A bejegyzés trackback címe:

https://senkinemertsemmit.blog.hu/api/trackback/id/tr71647982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StupidEarthMonkeY 2008.09.04. 12:24:30

tenyleg abszolut frenetikus a hype ami kialakult(nem feltetlenul pozitiv ertelemben frenetikus).
ha vegeztem a meloval, feldobok majd meg egy erdekes cikket ha gondolod, este 10 utan lepj vissza a gyikgeek.blog.hu-ra, szerintem lesz egy ket dolog amit nem fogunk erteni :P

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2008.09.04. 12:59:35

folyamatosan rákeresgélek a blog.hu -n a chrome kifejezésre.... egyre vadabb dolgokat írnak a bloggerek... ja-ja, 10 körül visszanézek a gyikgeekre is ;)
süti beállítások módosítása